Tema: Re: topo map vs tele atlas
Autorius: G.K.
Data: 2010-03-10 11:05:11
Vokietija ir Svedija neturi TopMap. Bet jiems (bent jau Vokietijai) geriau
Navteq zemelapiai. O geriausiai paisdaryk mapchangeri ir pabandyk pats.
Estijai TopMap yra geriausi (gamina patys estai), Lietuvai ir Latvijai
TopMap yra smulkiausi, bet nemazai klaidu. Lenkijai TopMap taip geriausias
zemelapis, nes paciu lenku gamintas (Emapa).
Regio yra Estu firma gaminanti zemelapius.

"Tomas"  wrote