Tema: Re: TomTom vs Garmin - maps atnaujinimas
Autorius: G.K.
Data: 2010-03-01 10:03:05
Zemelapiai abiejuose irenginuose turetu buti vienodi City Navigator Europe
2010.31. Arba nemokamai gali atsinaujinti iki naujausios versijos (del visa
pikta pasitikslink). Taciau CNE tikslumas yra abejotinas. Tiksliausias
Lietovos zemelapis yra Lietuva TOPO. Ji reikia pirkti papildomai is
Garmin.lt (arba kitaip gps-shop.lt )

"trolis"  wrote