Tema: Re: TomTom vs Garmin - maps atnaujinimas
Autorius: G.K.
Data: 2010-02-28 21:05:58
Tracklog'as yra dalinamas (automatiskai) i gabalus ir rodo tik aktyvu
gabala. Kiti keliauja i archyva (Archive). Instrukcijoje apie tracklog'a
(ten jis vadinamas trip log) informacijos praktiskai nera. Esu kalbejes su
keliais zmonemis kurie turejo 760, tai jie labai nusivyle butent del
tracklogo Nuvyje 765.

"Audrius K."  wrote