Tema: Re: Navigacija Nokia E71
Autorius: tomomo
Data: 2010-01-21 09:41:27
turiu garminxt ir ovi mapsus.. tai turiu pasakyt, kad ovi mielesni. Patogiau
viskas, paprasciau uz garmina man, veikimas abieju panasus, tik interfaceas
ovi zymiai smagesnis. Del tikslumo, tai bedu nebuvo nei su vienu is ju..
vienintelis minusas ovi - reik moketi, jei nori kad butu tavo kelrode
zvaigzde..(bent jau pas mane po kiek tai laiko licencija baigesi) o gal yra
jau nulauzta versija?:/
Jei nereiketu moketi uz ovi - vienareiksmiskai jamciau ovi. Kita vertus jei
kelionei, tai galima susimoketi tuos 6 ar kazkiek tais euru menesiui.
Zemelapiai nemokami.