Tema: Re: Navigacija Nokia E71
Autorius: BigM
Data: 2010-01-21 09:18:23
neklausyk paistal.

Jei reikalas retas, tai tas Garmin sueis kaip uogyt. Pats su E71 prajusi
vasar sulaksiau  Slovakij ir atgal (pakeliui Zakopan), o dar ir Talin
su Saaremo sala antru rozu buvom pam - viskas ore.

Imat mano pridt failiuk ir pirmyn! dl viso pikto galit pasivalgyt tame
puslapyje, gal yra kas nors naujesnio.