Tema: Re: tom tom 7.9 PDA
Autorius: E.D
Data: 2009-02-02 22:46:43
Na, akivaizdu, kad toks variantas sudetingesnis, bet matyt, ir
operatyvesnis, nei iskotis failu 4PDA.ru, kurie nezinia pries kiek laiko
ten padeti buvo.
O kokie yra Mapshare atnaujinimai: vienkartiniai ar kaupiamieji?
Turiu omeny, jei jei, pvz., siandiena isejo atnaujinimas, o vakar taip
pat buvo atnaujinimas, tai varykscio atnaujinimo duomenys ieina i
siandienykscio atnaujinimo turini ar ne? Ar taip tuos udate ir reikia
kas diena "gaudyt", kad kuo pilnesne zemelapiu info turet?

--
skl { zenkliukas e_t_a ) plaza taskas Lietuva