Tema: Re: tom tom 7.9 PDA
Autorius: kufas
Data: 2009-02-02 22:35:38
Nu bet galima daryti daug sudetingiau :)
Reikes laisvos SD korteles. Irasai kokio nors TomTom softo-Navcore veikianti
backup.
Suinstalini TTHome,atnaujini,Atnaujini Navcore,irasai norima zemelapi ir
aktyvuoji. Dedi i SD korteliu skaitytuva ir imituoji TomTom pajungima.
Uzregistruoji bet kokiu emailu ir spaudi "naujinti mano TomTom" .Atsisiuncia
zemelapio atnaujinimai (4 failai) Tuos failus perkopini i savo delninuka ir
turi atnaujinta zemelapi. Dabar beveik dasdien ateina atnaujinimai.