Tema: Re: Reik senos LT dainos
Autorius: Guru
Data: 2014-02-13 08:15:13
Atsimenu su LRT archyvu nutikim?, kai ie?kojau vaizdo ?ra?o i? projekto
"Mazuju angelu opera"  Guodos Rudinskaites  ir grup?s "Oryx" atliktos
dainos "Krentanti up?". Rodos kaip tik jø -LRT paskirtis yra platinti ir
dalintis tokiais gerais gabalais, - taip puosel?jant muzikinæ kult?r?, bet,
pasirod?, klydau... irgi autorin?s teis?s... :(  :(  :(