Tema: Re: Reik senos LT dainos
Autorius: Ravenous
Data: 2014-02-12 19:32:08
Dasikasiau iki LRT muzikos prodiuserių,
sako LRT archyvuose yra, bet neplatina, autorinės teisės....
:(

"valytojas"  parašė naujienų news:ld6cb8$2tp$1@trimpas.omnitel.net...

Kai augau tai tėvai klausydavo Lietuvos radijos, tikrai populiari daina buvo
prieš 20 metu..

Bandžiau paieškot bet nepavyko rasti, bet radau ką senai pamršęs buvau
http://www.lrt.lt/mediateka/laidos/P/1634/prisiminkime
http://www.youtube.com/watch?v=4GFPEC0junY&list=PLDCB3B544B11A7376