Tema: Re: Orlovos "Mutabor" Kaune nėra
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2010-07-27 11:45:15
imho matyt per giliai kasi. Muzika nera kazhkas tokio, kas kels ir garsins lietuva, muzika yra visu pirma skonio reikalas, visu antra tai fonas, pramoga... Dzhiaugtis reikia ne tuo, kad del orlvovos "fsia ma-a-skva baldejit" o tuo, kad sony blu ray grotuvuose tuno lietuvishki lazeriai, kad prof vaitkus cerne lhc kutena... O muzika.. Taip, man asmenishkai gaila, kad tokie outshine'ai sugebejo numirt po vieno demo albumo (berods tik engine of souls buvo?) nors daug prastesni snukiai tokioj amerikej milijonus zhairsto, ar mergaite ish buvusios mano shulios vietoj to, kad grotu ta, kas jai buvo grazhu cordage'uose ejo i kelius i zhvaigzhdes ir iki shiol dainuoja kazhkokias kujnias, nors gali daug, daug geriau. Bet chia yra mazhos shalies ipatumai - gyvent gali tik tai, kas yra populiaru, o populiaru yra tai, kas stumiama per tv, o per tv stumiama tai, ka galima mass-produce'int - kept kas savaite po nauja hita. Uzhdaras ratas...