Tema: Re: Orlovos "Mutabor" Kaune nėra
Autorius: Kestas
Data: 2010-07-20 21:37:24
> velns,kaip nemegstu veltis i beprasmes diskusijas,bet...tarstelsiu keleta
> zodeliu pabaigai :)
> Labiausiai juokina tokios frazes,kaip 'europinio lygio'. Leiskite
> paklausti,o kas ta lygi nustate? Pats sau? Ar 'kompetetinga'
> komisija,leisdama tiems atlikejams dalyvauti eurovizijose? Nurodyk man bent
> 1 lt atlikeja,kuris buvo/yra paminetas kaip eu muzikos atstovas bent viename
> solidziame muz leidinyje (NME; Billboard; Kerrang ir pan). Ir aisku,ne 1
> sakiniu kaip egzotika,o bent jau kokiame 1000.

žodžiu, tau europinio lygio muzika yra ta, kuri papuola į taprtautinius perkaumaiusiųjų sąrašus? tuomet greičiausiai sutiksi, jog Lietuvoje nėra nė vieno bent jau minimaliai savo darbą suprantančio aktoriaus (gal tik išskyrus Banionį, kuris gal ir galėtų pretenduoti į kokį minutės vaidmenį JAV televizijos seriale - gi profanas visiškas, ką tokiam duosi). Tiesa, yra Ingeborga Dapkūnaitė - žmogus, kuriam Rolandas Kazlas ar ten koks nusmurgęs Masalskis turėtų nagus karpyti, megėjai nedabyti. Be to, mūsuose dar negimė joks bent jau patenkinamas, rimuoti sugebantis poetas, savaime suprantama, jog nėra, nebuvo ir kogero nebus nė vieno dailininko (vien provincijos lygio tepliotojai), skulptoriaus, architekto, rašytojo, režisieriaus (išskyrus vieną vienintelį Nekrošių), dirigento ir t.t. ir pan. Bet ir tai dar nieko, nes kokioj Latvijoj ar neduokdie Baltarusijoj tai išviso kultūros nėra, vien tik statybininkai ir perspektyvus, bet badaujantis ir visų engiamas pogrindis.