Tema: Re: WR450
Autorius: Kantega
Data: 2009-07-09 23:25:01
Dėkui visiems už atsakymus, tačiau iš jų matosi kad savo mintis į rašto formą nevisai teisingai perkėliau :(

Taigi:

Vieną sunkią kelioninę karvę (R1200GS) jau turiu. Šita karvutė tikrai man labai patinka, su ja ir žvyrkeliu ir iš bėdos miško takeliu galiu pravažiuoti. Aišku labai atsargiai, nes nesinori numesti. Todėl man iš esmės nereikia antros kad-ir-160-kg-karvės. Bo vieną jau turiu. Taigi, norisi visų pirma itin lengvo moco, kurį būtų nebaisu numesti, su kuriuo būtų galima biški "pasidraskyt" bekelėj, pasimokint slyst, pervažiuot per griovį, kalvą, kupstą, etc.. Daugelis čia išvardintų mocų mano nuomone yra paprasčiausiai per sunkūs...
Nežinau ar tiksliai išsrireikšiu, bet man atrodo kad man būtų neblogai "kiečiausiausias dar-ne-hardas". bet būtinai itin lengvas.

kas dėl vilniocentrizmo - ne, aš ne iš Vilniaus (kadaise praleidau jame 10 jaunystės ir studijų metų). Net ne iš Lietuvos.

"Vejas" <some@ones.com> parašė naujienų pranešime:h347kr$2eg$1@trimpas.omnitel.net...