Tema: Re: WR450
Autorius: Kantega
Data: 2009-07-07 19:49:48
> del visos kitos informacijos siulau kreiptis mano nurodytu telefono numeriu.
> ash su ta salyga kad YAMAHA kontoroje nebedirbu, tai daug cia ir
> nesisklaidysiu.
Gaila aišku. Šiaip turbūt Tamsta nesate motociklistas-mėgėjas, ir į viską žiūrite (tik) iš komercinės pusės? Nes gaunasi taip kad jamahos savybių aptarimas tampa ja-hos reklama...

> bet kokiu atveju trumpa ishvada: WR450F yra netinkamas tarpmiestiniam
> turistavimui.
Na, tiek tai aišku. Tam yra atskira technika.

>jis tinka mieste pasupermotinti arba jau tada lendi i
> mishka/zhvyra/purwa.
O ar jis tinka nuvažiuoti iki bekelės ir grįžti atgal? Kad nereiktų vežioti?