Tema: Re: Ka manot apie motokros'o salma su gaubtu (stiklu) - SHOEI HORNET DS SONORA
Autorius: Vejas
Data: 2009-06-02 14:52:53
Hm. Reikes permastyt tada... Variantas butu pirkti su stiklu ir nusiimti kai
jo nereikia.
As pats planuoju parsivezhti viska is valstiju nes periodiskai ten bunu.
Dabar tik issirinkti reikia ka pirkti.

Dekui uz patarima apie pirkima is UK - reikes palyginti kainas, nes svaro
kursas irgi krites, tai turetu gautis geras deal'as.

Beje - ziurejau 661 batus tuos kur su sarnyru - tai jie nepasirode ipatingai
patogesni nei tiesiog paprasti batai. Girdejau kad a-star'u batai geri - ka
zinot apie juos? Kaip tie 10 - ten ju padas pe krastelio - kaip begius
permetinet - patogu?
Kuriu batu butu geriausias saugumo/patogumo santykis (siek tiek didesni
prioriteta dedant saugumui)?