Tema: Re: Ka manot apie motokros'o salma su gaubtu (stiklu) - SHOEI HORNET DS SONORA
Autorius: Velnias
Data: 2009-06-02 14:42:11
Bet kokiam offroudui (ne turistavimui) geriau be stiklo su krosiniais
akiniais, ypac vasara, nes vistiek buni visas slapias po tuo salmu ir
stiklas rasoja, be to ir kvepuot lengviau kai be stiklo. Keliaujant geriau
su stiklu, nes vejas taip nepucia ir vesesniu oru nesalta. Bet kuriuo atveju
kad ir tam su stiklu galima stikla nuimti ir detis akinius. Jeigu perki
harda ir nekeliausi, tai aisku, kad geriau normalus krosinis salmas su
akiniais.

As kadangi nesioju paprastus akinius ir nenoriu detis linziu tai uzsisakiau
Airoh S4 su stiklu, bandysiu kankintis kol neatsibos, o kai atsibos, reiks
detis linzes, nuimti stikla ir detis krosinius akinius.

P.S. Salmus geriau uzsakineti is UK, nes ten jiem 0% PVM ir kainos geresnes
nei Louise. Pvz. tas pats Airoh luise 160 eur, www. dirtbikebitz.com 100
svaru, o dar kai man parveza nemokamai, tai visai susitaupo nemazai :)