Tema: Re: body armor
Autorius: Nords
Data: 2009-06-02 13:36:35
Okei,
jei patikslinimui - draugas pirko praeitais metais.Ismiera atitinka tenai aprasyma.Sarvai is esmes turi aptempti,jei jie bus palaidi,tada geriau nepirkti ju o palikti tuos pinigelius tepaliukam odai uzgydyti po kritimo :).
Sarvai yra kokybiski ir tikrai ne popieriniai.Niekam nesiulau ju isigyti,tik pasidalinau info :)