Tema: Re: body armor
Autorius: alias
Data: 2009-06-01 17:04:43
Charakteristikos - tai kad nuo vėjo plastmasės nesiluptų ir kad nesismaukytų
tos apsaugos belenkaip nepatogiai (aš visas ilgas ir plonas kaip šakalys,
bet iš bėdos galėsiu vatos prisikišti jei jau pasistorinti reiktų :)) ).
Gal dar reikėtų paminėti, kad naudojamos būtų ne krose o mieste važinėjant
banditu į darbą.