Tema: Re: Keliu apsaugos
Autorius: benamis
Data: 2019-06-10 23:43:34
Nieko cia nesuziuresi. Neuzsidejau keliu apsaugu ir kaip tycia voziausi.
Kita karta tokias seipsau buvau uzsidejes (nors turiu profesionalias) ir
isgelbejo keli.

Pritariu siulymui atsargiau vaziuoti, kai plikesnis jautiesi. Jeigu taip
visas kuno vietas meginti apsaugot tai vos paeiti galima ir 9tas
prakaitas pila vien rengiantis :)