Tema: Re: kawa zx12r sanaudos
Autorius: Kostian
Data: 2014-09-02 19:23:20
tu viska jau spejai nusipirkti, matau :) mano zx10r, kai pirkau buvo keliu
metu senumo su 2k myliu rida. pirkau pagal taisykle apie masinas (ne
brangiau negu 6 menesiu alga - va, ka jaunyste daro :D) aisku ir atvazinejau
su juo 5 metus, kol neprispyre parduoti.

kazkada noreciau 1098s....:)

zx12r tai traukinys palyginus su 10-tu, tiesiojoj lupa tai nerealiai. pagal
mane turetu buti kazkur apie 200hp (pagal analoginius pakeitimus, kur inete
radau).

 nors gal pasiilgstu siek tiek to vaikisko zaislo jausmo zx10r ir dar
passion red buvo...agh