Tema: Re: kawa zx12r sanaudos
Autorius: YZF
Data: 2014-08-15 20:42:25
Jeigu tau zx10r ryjo kacergoje 10, tai labai letai vaziavai :) Man 2008
zx10r ryjo 18l +

Bet gryztant prie zx12r, sunkesnis motas su didesniu varikliu nori
nenori rys ir 10-11 litru nieko tragisko. Ypac jeigu vien tik miestas.

Bet katalizo tai nereikejo isimti...ir power commanderi reik
det/reguliuoti vistiek. Jeigu mota ilgiau laikysi