Tema: Re: stabdziai
Autorius: Mikrobas
Data: 2014-05-01 21:28:51
Man panasiai buvo su busiku, tai radai uzsikimsusia gumine zarnele, kuri
spaudziant pedala dideli slegi dar praleidzia, bet atgal skystis jau
nebegali gryzti ir kaladeles lieka prispaustos. Po nakties ar siaip ilgiau
pastovejus stabdziai patys atsilaisvina.
Pradziai reiktu vizualiai apziureti vamzdelius gal kuris uzspaustas?