Tema: Re: stabdziai
Autorius: Rrr
Data: 2014-05-01 18:20:43
O tai pries vaziuojant (po valymo) nekilo mintis pakelt gala ir paziuret ar
ratas laisvai sukasi? Nelabai suprantu, kaip ten galejo kazkas suvirti, nes
juk tiek ten tie galiniai stabdziai ir tenaudojami. Vienintelis variantas,
kad nebent blogai kazka surinkai arba kazkur buvo pastovus spaudimas (nuo
kojeles ar kur) ir del to buvo pastovus stabdymas. Nensutebciau, kad dabar
dar reiks ir stabdziu diska pasikeist. :-)

Ateiciai, kai kazka patvarkai, pavazinek pirmyn atgal vietoje, paziurek ar
viskas ok ir tik tada vaziuok 5 ar kiek ten KM. :-D

Kaip grizai?