Tema: Re: Prasukti varztai
Autorius: wundis
Data: 2013-04-30 11:27:14
wtf?  ka tu cia fantazuoji? butu viduramziai tave sudegint ant lauzo reiketu 
uz erezijas.

pili toki tepala koks yra rekomenduojamas gamintojo, vienintelis dalykas ka 
gali padaryti geriau yra ipilti pilna sintetika vietoj pusiau sintetikos. ir 
beabejo, tiktai motocikline alyva.



"Rrr" <lithinfo@microsoft.com> wrote in message 
news:kl609u$99q$1@trimpas.omnitel.net...
Reikia biski tirstesni, standartas eina 10W40. Kad dirbtu biski tyliau, 
reikia biski tirstesnio, tai butu kazkas apie 15W50 ar 20W50. Supylus toki, 
kaip ir turetu biski apmazet variklio triuksmas ir kai labai karsta pageret 
ausinimas. Tik nepilk masininiu ir ziurek, kad tepalas butu tinkamas slapiai 
sankabai (wet clutch). O del begiu, tai su skystesniu kaip tik begiai 
jungsis staigiau/kieciau, o su tirtesniu - minksciau, jungiant tarsi 
perplauks i kita begi.

Dabar 10W40, bet turbut pereisiu vel ant 15W50.

P.S. Kaip ten be butu su garsais, skystesnis tepalas geriau, jis geriau tepa 
ir saugo dalis, bet kadangi mocas jau gana senas ir norisi, kad tu visokiu 
voztuvu ir pan garsu butu maziau, tai geriau 15W50 supilsiu, vis tiek 
atvazinesiu dar metus ar du ir po to reiks imt koki GSX-R. :-))


"pracyvnas" <prispaminkit@gmail.com> wrote in message 
news:kl5v5a$809$1@trimpas.omnitel.net...
> Jo ten skyle kiaurai, jei jau prades tepaluotis, suksiu kiaurai. Kolkas 
> kaip
> ir sakiau viskas lyg ir ok, tiesa vaziavau nedaug. Ten senesniam poste
> rasei, kad kazkurios rusies tepalus supylus, garsesnis motoro darbas buvo,
> barskejimas, begiai sunkiau jungesi kiek pamenu, ka paskui supylei? Pas 
> mane
> dabar Elf is baikshopo supilta, tai begiai bukai jungiasi, antro buna ir
> neimusu is pirmo karto :)
>
> "Rrr" <lithinfo@microsoft.com> wrote in message
> news:kl5udd$78k$1@trimpas.omnitel.net...
>> Tas kur prie radiatoriaus, tai nelabai gerai, kad prasuktas, bet jei
>> tarpine gera ir neleidzia tepalu, tai irgi nesukciau galvos. Bet man
>> rodos, kad ten yra kiaura skyle, tiksliai nepamenu, tai gali paimt 
>> ilgesni
>> ir ciut ciut plonesni varzta su gaike ir tiek. Nu arba gali aisku didint
>> sriegi ir isukt didesni varzta, bet jei tepalu neleidzia, tai palikciau
>> kaip yra.
>>
>>
>> "pracyvnas" <prispaminkit@gmail.com> wrote in message
>> news:kl53pf$alj$1@trimpas.omnitel.net...
>>> geltonai pamalevota, vienas ten kur parasyta kad nesimato
>>>
>>> "pracyvnas" <prispaminkit@gmail.com> wrote in message
>>> news:kl53o6$akm$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Sestadieni nusijamiau dangteli, susireguliavau voztuvus (visi IN buvo
>>>> uzspausti maziau minimumo, kiek tiksliai nematavau, EX vienas buvo
>>>> ribose,
>>>> kiti irgi uzspausti.), nu cia fignia, linksmybes prasidejo kai reikejo
>>>> viska
>>>> susukt, pasirodo kad trys varztai (sriegiai) buvo prasukti (apskritai,
>>>> atsukinejant visi labai lengvai atsisuko). prikabinu atacmenta katrie
>>>> prasukti. Apsukau rata aplink pasilus, nu tepalu lyg ir nevaro, bet gal
>>>> reiktu daugiau pakaitint kad pasimatytu :/ is kitos puses jei nevare
>>>> priestai tai neturi ir dabar varyt. Zodziu kaip ir kur tokia 
>>>> siknarankiu
>>>> problema tvarkoma?
>>>> GSF600
>>>>