Tema: Re: Prasukti varztai
Autorius: pracyvnas
Data: 2013-04-23 16:34:50
Jo ten skyle kiaurai, jei jau prades tepaluotis, suksiu kiaurai. Kolkas kaip
ir sakiau viskas lyg ir ok, tiesa vaziavau nedaug. Ten senesniam poste
rasei, kad kazkurios rusies tepalus supylus, garsesnis motoro darbas buvo,
barskejimas, begiai sunkiau jungesi kiek pamenu, ka paskui supylei? Pas mane
dabar Elf is baikshopo supilta, tai begiai bukai jungiasi, antro buna ir
neimusu is pirmo karto :)