Tema: Re: KLE 500 pasalinis garsas is motoro
Autorius: Marius
Data: 2012-07-26 13:57:12
Jei voztuvu velenas butu nusisukes tai kogero neuzvesciau o cia
uzsuveda,, tai galvoju gal su tepimo sistema kas,, gal tepalo i virsu
nepaduoda,,

Na apie serviza irgi galvoju,, atstovai tik ten itariu uz motoro
perinkima paims tiek kiek visas mocasa kainuoja,,
dar svarstau deti kita motora,,  600Lt  motoras na idet motora toki pati
tokiu paciu laiko rasciau pats,,  tik va kaip su dokumentais ekpertizes
ir visi kiti klausimai,, arba perkalti variklio numeri,,,
va kad dede is garazo suradus,, ar siaip zmogu kuris ir pamokintu ir
padetu uz atitinkama mokesti..