Tema: Re: KLE 500 pasalinis garsas is motoro
Autorius: wundis
Data: 2012-07-26 13:38:27
kadangi visiskai aisku koks garsas ir kaip jis keiciasi galiu drasiai paskyt
kad kazkas sugedo. jeigu garsas sklinda is variklio vidaus, ir dar yra
itarimas kad is virsaus - vadinasi sugedo viduj virsuje.

na o kadangi virsuje, tai gal voztuvai/paskirstymo velenas?

bet tai naujokas, gal varyk i servisa, ar bandysi pats taisyt?