Tema: Re: "lagas" su posukiais
Autorius: Betas
Data: 2012-06-04 00:07:27
Ta pati posukiu lago problema su XL1000, 2001. Yra kokiu povandeniu akmenu 
ardant posukiu jungikli?





"E.D." <adresas@bus.parase.kai.reikes> wrote in message 
news:jqgg44$5i5$1@trimpas.omnitel.net...
> Nezinau, kaip ten su VFR800 '01 ir koks ten jungiklis ir rele (elektronika 
> kokia ar tradicinis mechaninis jungiklis ir rele) bet ant savo XL1000 
> turejau tokia pat problema. Pastebejau, kad lagas ilgedavo esant vesesniam 
> orui... na ir i viena puse lagas buvo ilgesnis, i kita trumpesnis, 
> pramankstinus trumpedavo - viskas labai panasiai i tavo atveji.
>
> Viska 100% issprende posukiu jungiklio isardymas, isvalymas ir sutepimas.
> Isardes, viduj radau tirsta ir lipnu purvo/dulkiu ir seno tepalo misini, 
> kuris ir stabde kontaktu susilietima jungiklyje.
> Is pradziu tas jungiklis atrodo pakankamai sudetingas, bet viskas ten 
> padaroma. Tik reikia daryt viska atsargiai ir neismetyt smulkiu detaliu ir 
> spyruokliu.
> Tepala naudojau sintetini tirsta universalu raudonos spalvos, skirta 
> guoliams ir pan.
>
> On 2012.06.02 13:06, Velokoraptus wrote:
>> Sveiki, snekam apie vfr800@2001, klausimas butu sekantis:
>>
>> kai variklis saltas, arba is vis neuzkurtas, ijungus posuki i kaire
>> praaina kokios 2-3 sec. kol pradeda veikti, vaziuojant tada reikia daug
>> anksciau ijungineti :)
>> Kai variklis karstas ir jau prasukta truputi kilometru, veikia greiciau,
>> bet vis tiek nesureguoja is karto, turit ideju kas galetu buti ?