Tema: Re: Pirmas moto
Autorius: dpi
Data: 2012-05-28 15:54:19
4k tai normali kaina, 5.5 uz ta pati kiek daugokai, nebent ledinis.

Tas ir yra. Labai keista, bet kai ieskai, tai nera is ko rinktis. Daug jau is foto matosi kad baisus, geras vienas kitas, issibarste po LT. O kai nori parduoti, niekas net neskambina, jei paskambina tai paklausia uz puse kainos ar nenori atiduoti.
Siemet kiek bandziau paziuret arba jau parduotas arba koks nuvarytas ir dar kaina kaip uz gera. O keli atrodo neblogi, kituose lietuvos galuose stovi ilgai skelbimuose. Viena gal buciau jau i kauna vaziaves ziureti, SpeedFour uz 8kLT 2006m, tai po menesio parase, kad dar neparduotas ir jau uz 7klt atiduoda. Kaina liuks o zmogus negali parduoti, bet as jau turejau pasiemes ko labiau norejau - Ninja. Laukiau per GTV kelis menesius.