Tema: Re: Pirmas moto
Autorius: pracyvnas
Data: 2012-05-28 15:31:11
Nu as cia imeciau pirma pasitaikiusi. Savo pirkau siemet uz 4k 95 metu. Bet
kiek ziurinejau ir dabar dar paziuriu skelbimu, tai labai jau skurdus
pasirinkimas, tiek is banditu, tiek is fazeriu, katrie mane irgi labai
domino.

"dpi"  wrote in message news:jpvpbk$838$1@trimpas.omnitel.net...

Oho kokios kainos :)
Pries 3m pirkau 96/97m bandita uz ~5,3kLt. Praejusia vasara imeciau i
skelbimus, ilgai stumdziau, kaina labai nuzeminau ir pardaviau rudeni uz
~3500lt. Pats pirmas apziurejes ir pasieme. Buvo gana tvarkingas.