Tema: Re: Tepalas 10W-50 vietoje 10W-40
Autorius: Icetom
Data: 2012-03-14 14:53:46
>ok, paimkim mano 1977 HD FXE. Tavo kataloge jo isvis nera :)

Ta duombazė ne mano, o minėtų olandų ;).

>Toliau - motoro tepalai. Manualas rekomenduoja 20w50, cia siulomas 10w50
>arba 20w50. Tiek to, gal 10w50 ir tinka, nelabai didele klaida.

Čia nelaikyčiau klaidos, nes kiek teko matyti naudojimo/priežiūros vadovų,
tai tepalai parenkami atsižvelgiant į naudojimo sąlygas.

>Va tau ir patikimas saltinis :)

Dėl HD motociklų, ar nebus todėl privelta, kad tai olandų kurta duombazė?
Dar nenurašau šios duombazės :).  Vat būtų įdomu dar palyginti kokius
"japonus", "europiečius" ...

Tomas
www.motonet.lt