Tema: Re: Tepalas 10W-50 vietoje 10W-40
Autorius: ezhiukas
Data: 2012-03-14 13:47:44
ok, paimkim mano 1977 HD FXE. Tavo kataloge jo isvis nera :)

Paimam kita - 2001 HD FLSTC. Pirmas dalykas kas krenta i akis :
Type 	: FLSTC/I Heritage Softail Classic (1999 - 2005)
1999 metais ejo Evolution 80" motorais, nuo 2000 Twincam 88" motorais, nuo
2007 Twincam 96". Visiskai skirtingi motorai, atirinkamai ir skysciai. Jei
motociklas 1999 metu, jis bus priskirtas i klaidinga grupe. Jei motociklas
2006 metu, jis nepatenka i reikalinga grupe. Dvi grubios klaidos vien
modeliu skirstyme :)
Toliau - motoro tepalai. Manualas rekomenduoja 20w50, cia siulomas 10w50
arba 20w50. Tiek to, gal 10w50 ir tinka, nelabai didele klaida.
Sakiu tepalai - raso kad reikia pilti 0.473 litro 20w, tuo tarpu manualas -
0.382 litro HD type E (atitinka mazdaug 12-13w klampuma). Grubi klaida.

Va tau ir patikimas saltinis :)