Tema: Re: rato ašis linkus
Autorius: ezhiukas
Data: 2012-02-02 12:31:03
hehe, man irgi juokinga kai zmones pradeda svaigt apie mikronus ir
nanotechnologijas. Matytumet kaip jusu "naujos" brytvos atrode kai jos grizo
is amerikos ir kaip jas dede Vasia taise, tai turbut nusizudytumet is
nevilties. Bet nieko, vazineja dauguma iki siol. Ir sugenda paprastai jos ne
del to kad prastai butu sutaisytos, bet del to kad pas vairuotoja noras
lekti didesnis nei sugebejimai vairuoti. Is visu ekspertu, turbut tik koks
1% pirko nauja motocikla is salono, visi kiti vazineja su atlipdytais
lavonais is amerikos ar anglijos...