Tema: Re: rato ašis linkus
Autorius: vedarinis
Data: 2012-02-02 05:10:07
Jo. Dar svarbu, kad cinko dangos storio pokytis neviršytų 0.7 mikrono, nes 
pasiekus 1.25 Macho, netolygaus ašies masės pasiskirstymo sukelta vibracija 
gali stabdžių suporte iš DOT4 ir žemesnio indekso stabdžių skysčio sumušt 
sviestą, o tai, savo ruožtu, staigaus stabdymo atveju negatyviai atsilieptų 
staiga į važiuojamąją dalį stryktelėjusio senjoro sveikatai. 4/5 į Lietuvą 
atvežtų mocų tiesiai važiuojant dvi vėžes palieka ir tai eksploatacijos metu 
budulynas dažniausiai dėl prikniedytos galvos, o ne techniniu nesklandumu 
organu pasiūla praplečia, o čia ble iš elementarių dalykų nanotechnologijas 
gimdot. Esmė, kaip jau kažkas minėjo, kad nebūtų trapus metalas, o linksta 
ašys paprastai irgi ne dėl padidėjusio radiacinio fono, bet nuo konkretaus 
smūgio į gan neminkštą objektą.

"Zhiniukas"  parašė naujienų news:jgbvem$ikn$1@trimpas.omnitel.net...

O gaminant asi ivertino asies pastorejima del cinko?
Normaliai rato guoliu asiai turi buti islaikoma 7-20 mikronu tolerancija i
minusa, formos cilindriskumas 3 mikronai ir abieju guoliu montavimo pavirsiu
lygiagretumas 6 mikronai.

Zhiniukas
"Didzkis" <didzkis@gmail.com> wrote in message
news:jgbgit$tbj$1@trimpas.omnitel.net...
> metalas pagal originalią ašį.
> plieno chromo lydinys, 41
> 60Lt
>
> palikau dar nucinkuot, dar kokia 10Lt
>