Tema: Re: dėl lois.de
Autorius: Night
Data: 2011-12-23 19:23:35
Nu ir ka, paziurejau as ta egzemplioriu - labai tvarkingas, nesupuves...
Pravaziaves 23k myliu, kas atrodo +/- realu. Tik ble nevalina... :) Tai
dabar galvoju, ar man cia po normalios pirdos taip ar su juo kazkas negerai?
:) Kuriasi tvarkingai, variklis dirba tolygiai, jokiu dumu nera. Nu bandyziu
dar su biciulio 125 pravaziuoti, bus matyt, kaip cia tos kiaules turi
vaziuoti :)