Tema: Re: dėl lois.de
Autorius: ezhiukas
Data: 2011-12-22 12:03:00
tipinis anglas vazinejasi beveik kiaurus metus, laiko lauke, jura salia.
Todel motociklai dazniausiai supuve buna iki negaliu. Net keliu metu senumu
mocu visi varztai aprudyje ir chromas pasikeles. Aisku, gali buti ir
isimtciu, reikia ziureti konkretu egzempliotiu. Bet kiek teko matyti anglu,
tai labai daznas atvejis.