Tema: Re: Priekine sake leidzia tepala
Autorius: adas
Data: 2011-08-04 23:18:15
na, niekas nesideformavo,
perkirpau ta spyruokle, tada atkirpau dar galeli, tuomet su plona varine
vielyte ikisau I viena gala, ikisau I kita gala, sutraukiau spuruokles
galus, o velytes iskisau per spyruokles sonus ir priesingom kryptim
uzlenkiau. tik viska reikia daryti ant galiuku

"Velnias"  wrote in message news:j1eulp$nip$1@trimpas.omnitel.net...

O idomumo delei kaip ta "patempima" darei? Nesigauna paskui deformuota ji
kokia nors?