Tema: Re: Priekine sake leidzia tepala
Autorius: Velnias
Data: 2011-08-02 23:32:38
Nu bet supranti, kad stebuklu nebuna... Man motoshopas is pirmo karto "pagal
kataloga" pardave salnikus, kurie buvo aukstesni per koki milimetra nuo
buvusiu ir fiksuojanti zieda ideti normaliai jau nejo. Jei vistik buciau
kaip nors viska sugrudes (nes tipo originalus yamaha salnikai pagal
kataloga), tai greiciausiai irgi butu gerai nebuve... Paskui pakeite i
tokius kaip buvo senieji ir viskas puikiai - jau virs 4000 km shakes sausos
:)
Dar kazkaip idomiai su idejimo puse kad sakai "tas pats" - mano atveju
dedasi tik grieztai viena puse (pagal spyruoklinio ziedo padeti ant
salniko). Idejus atvirksciai irgi leistu.