Tema: Re: Ant max greicio springsta
Autorius: Karolis Polikša
Data: 2011-07-25 15:25:53
As turejau savo kitam motoroleri RPM ribotuva, zinau kaip tai atrodo.
Vaziuoji tol kol pajauti lengva greicio "stoga". Jie dedami tik i 4
taktu (bent negirdejau kad detu i dvitakcius). Cia viskas kitaip.
Tiesiog variklis nebeveikia tarpais. Jei butu bent koks ribotuvas idetas
tai jis net 50 km nepasiektu, cia 50cc jam 70 kmph yra max konstrukcinis
greitis :)