Tema: Re: Ant max greicio springsta
Autorius: Rrr
Data: 2011-07-25 14:49:12
Tai gal is tiesu ribotuvas suveikia, pasiekus tam tikras apsukas? O max
apsukas pasieksi tik vaziuodamas visu greiciu arba pakeles rata ant
motorolerio. RPM limitas buna paprastai elektronikoj, gali ebay
nusipirkt atrakinta arba reguliuojama (pasidarai koki nori limita, bet
brangiau kainuoja) reikiama dali. Bet greit sudroshi varikli, jei
uzkelsi apsukas virs gamintojo limito.