Tema: Re: Suzuki VL800
Autorius: ezhiukas
Data: 2011-07-08 13:19:13
na, unitazu svoris kaip taisykle yra labai zemai, todel nelabai jauciasi.
Del universalumo, tai mano asmenine nuomone universaliausios siai dienai yra
vidutines klases endurkes - tipo bmw f800gs, triumph tiger 800 xc. Svoris
apie 200 kg, motorai apie 80 ag, nesunkus, galingumo uztenka, stiklas nuima
veja keliaujant, gali komfortiskai lekt pakankamai dideliu greiciu asfaltu,
pakaba pakankamai auksta, gali islyst ir i prastesnius kelius jei prireikia.