Tema: Re: Suzuki VL800
Autorius: 911
Data: 2011-07-08 12:27:37
trumpam uzmint 200 tai su belekuo galima.
streetas nera nei lengvas nei manevringas nei valit, tik sakau - ziurint su kuo lyginam.
Su unitazais nevazinejau ir nevazinesiu bent dar 10metu, buvau atsisedes pralekt su keletu-isvis nesupratau kam jis skirtas.
Kelioniniai- vel visai kitas pasaulis, bet ji laikyt garaze tam kad isvaziuot duok dieve i metus i 1 kelione, nu nzn, pigiau ishsinuomuot, nuskrist pasivazinet ir priduot.