Tema: Re: continued: einamesnis variantas
Autorius: dpi
Data: 2011-01-13 13:33:50
Foto ner?
Mane tai domintu kazkiek, bet siaip daug nepalankiu aplinkybiu: savo reiktu pirma parduoti, ta krize vis nesibaigia nesinori daug ant upgreido mest ir taip ziema nera dideles motyvacijos moto keitimui...  Dar nzn ar su priekiniu stiklu noreciau, mat dabar su Bandit su stiklu vazineju, bet be stiklo streetai man graziau ziurisi :)