Tema: Re: continued: einamesnis variantas
Autorius: Tomas
Data: 2011-01-13 12:13:02
Pretenzingas grupsas, uzklius dar paskui kam nors.
Ai px, zodziu F'as, '03, apie 22kkm, su serviso knyga, pilkos spalvos,
neburtas ir is dvieju nerinktas, padangos gyvos. Galeciau atsivezti, bet jis
man turi atgroti ~2150 eu. Jei kam butu idomu - i privata.

"dpi" <dpi@takas.www> parase naujienu
pranesime:igmcak$ftt$1@trimpas.omnitel.net...