Tema: Re: Kelione i NO 2011
Autorius: Ramus
Data: 2010-08-09 14:45:25
Nieko nuostabaus, kaip NG cia dar labai ramu. Vienok truputi keista matyti
ne penkiolokameciu perdetas pastangas kistis savo trigrasi bet kur net ne i
tema..

NO: Marsrutas - kazkas panasaus i
http://www.motomanai.lt/p-articles.id-4307.html, maziau laiko praleidziant
miestams, galbut pameginti uzlipt ant koko ledyno.