Tema: Re: Kelione i NO 2011
Autorius: Night
Data: 2010-08-09 14:04:34
Ramus, nepyk ant ukw - jis ng veteranas, "v zakone", tsakant, o kas ji pazista - prie sarkazmo ir
kategoriskos kritikos jau seniai priprate :)

Siaip apie kelione as galvoju sekantiems metams, ir NO yra vienas is destinationu. Butu idomu isgirsti
tavo plana/tiksla. Esu buves Norvegijoje aplink Osla ir kelis simtus km i siaure, tai bent jau ten ir graziu
keliu, ir fiordu ir kalnu uzteko - nebutina trenktis pas siaures elnius uz poliarinio rato.