Tema: Re: Vairavimo mokyklos A kategorijai Vilniuje
Autorius: Egis
Data: 2010-08-13 00:02:39
 A tai slabo pasirasyti programele ( skriptuka ) ir per kokias dvi darbo
dienas nusiurbliuoti 98%   juju klausimu ???
Po to pasirasai sava paprastute programele, kurioje sudedi tuos nusiurbtus
klausimus ir  atsakymus. Kad nereiktu jokio interneto ir  online, kad pas
save ekologineje  Kalabybiskio  kaimo  turizmo sodybeleje su laptopu
sededamas po gruse ( kriause  - kas nesupranta PAUUUtenas  tarmes )
sprestum tuos Fu**ing testutukuz ???