Tema: Re: Vairavimo mokyklos A kategorijai Vilniuje
Autorius: Nikonis
Data: 2010-07-08 10:35:28
sitas neblogas, bet ju nepakanka.... labai maza klausimu baze, istisai
kartojasi tie patys.
Kad ir kaip bebutu geda siuos iskales buvau 100% , o regitroje
neislaikiau..... dabar parsisiunciau is linkomanijos KET popierinius
bilietus, bandau is ju mokytis. juose yra tokiu paciu kaip, kad regitroje
buvo pakliuve...