Tema: Re: Q: Teisingas stabdymas ?vyrkelyje?
Autorius: alias
Data: 2010-07-16 21:33:33
Ir ant asfalto priekiu stabdyti reikia su protu. Judant palyginus nedideliu greičiu staigesnis stabdžio paspaudimas gali lengvai užblokuoti priekį. O jei dar nepastebimo smėliuko pasitaikys, tai juolabiau.

Kažkada, tik pradėjęs važinėti, apturėjau lengvą batoną -- nepatirtis, blogos padangos, per stipriai truktelta stabdžio rankena, ir priekis pabėgo. Nuo to laiko išmokau tolygiai stabdyti priekiniais ir galiniais vienu metu, gal netgi mažiau naudojausi priekiniais. Išmok naudotis galiniais stabdžiais -- tikrai ne šiaip sau ten stabdis įdėtas.

Vienu žodžiu, važinėk su protu, prižiūrėk padangas, nepanikuok, nedaryk staigių judėsių, ir viskas bus gerai.

--
аrtificiаl lifeform intеndеd for assassination and sаbоtagе