Tema: Re: Slovakija?
Autorius: Kantega
Data: 2010-06-16 20:47:52
Aš turėjau omeny moco nuvežimą priekaboje iki taško X, kuris yra autostrados pabaigoj, ir keliavimą nuo to taško.
Čia iš esmės požiūrio klausimas.
Aš mocą pirkau tikrai ne autostradom važinėti bandant išlaviruot tarp sunkvežimių ir visokių poršų.
Mano ideali kelionė yra nuošaliu vingiuotu (šun)keliu su mažai eismo, pasidairant į kaimus ir klonius :)

O dėl ekonominio efekto - vienas mašinos km kainuoja pigiau nei moco, o tuo labiau dviejų. Bet aišku priekaba už "brungiai" gali suėst visą efektą... :(