Tema: Re: Slovakija?
Autorius: Anfora
Data: 2010-06-10 18:12:13
nu, saika psijiemna :) ypac saikos nariu gausa :) daba as retai internAtan
ateinu (aceit keliu kvalifikacija svetur), bet da ir laiko yra, tai
susipiesim veliau del detaliu, beje, tavo tel. Nr. nebeturiu del senaties
termino.
Del Alpiu nesu tikras ar cia biudzetinis variantas gausis, o ir Slovakija
man jau siek tiek zinoma (nors ten ir zinot ner ka, labai gera info
turistams del kalnu trasu). Nors gal cia tik neisigilinus baisiai tos Alpes
atrodo.